Retro Interior

Själv kan jag inte påstå att jag är speciellt intresserad av retrostilen, och absolut inte shabby chic. Shabby chic känns för mig som lite för lantigt och trasigt, det ska helst vara lite elegans och klass. Vilket varken retro eller shabby chic är. Men ändå har jag en liten retrospecial, och jag börjar med en helt fantastiskt snygg soffa!
 
 
En sådan telefon har vi haft hemma hos mig fram till något år sedan, inte min smak haha.
 
Smeg är märket på dessa kylskåp och finns att köpa på de flesta vitvarukedjor. Bland annat Elgiganten.
 
Ska erkänna att jag fallit dit på sugrören, och har burkar med svartvita sådanna hemma (finns på Lagerhaus)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0